Místo práce:
Mzda: 45 000–90 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zodpovědnost za prodejní výsledky (prodej a pronájem vozíků, služeb a řešení) ve svěřeném regionu v ČR / u svěřených zákazníků
Plnění osobního prodejního plánu na dané období a řádné a včasné plnění pracovních úkolů (KPI)
Péče o stávající zákazníky, akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí ve svém regionu
Komunikace se zákazníky, osobní jednání a cestování po regionu / za zákazníky
Samostatné vedení a zpracování obchodních případů a obchodní dokumentace (za administrativní podpory oddělením podpory prodeje)
Evidence zákazníků, obchodních příležitostí a nabídek v CRM (průběžná aktualizace dat) a reporting výsledků
Průběžné sebevzdělávání a školení v oblasti nabízených produktů a služeb
Jiné výhody
Jistota práce v perspektivním oboru v české firmě s více než 30letým úspěšným působením na trhu
Kombinace práce v terénu a práce z domova
Firemní kultura středně velké firmy s důrazem na otevřenou komunikaci, týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců. Nebudete číslo v seznamu, ale důležité kolečko v našem stroji!
Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
Finanční ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem, nabízené pozici a přístupu k práci; s variabilní složkou vázanou na plnění KPI a s provizí ze zakázek
Průměrně 2 400 Kč měsíčně k čisté mzdě na stravování (stravenkový paušál 123,- Kč/den)
28 volných placených dnů (5 týdnů dovolené + 2 dny sick days + 1 den firemní svátek)
Služební vůz i k soukromému použití
Mobilní telefon i pro soukromé použití (neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR; volná data)
Firemní akce a týmové aktivity
Profesní školení
Celodenní pitný režim (káva, mléko, čaj, voda)
Okamžitý nástup