Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Analýza trhu a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti servisního pronájmu pracovních oděvů, čistících rohoží, čistících utěrek a hygienických produktů
Příprava a vedení obchodních jednání, realizace schůzek se zákazníky
Příprava cenových nabídek a dokumentace s podporou asistentky
Efektivní předávání informací a spolupráce s ostatními odděleními firmy
Pracovat převážně v terénu, s možností home office
Jiné výhody
Není toho málo, ale v první řadě Ti nabízíme milé kolegy, dobrou atmosféru, podporu a přátelský a osobní přístup.
Smluvní vztah, dlouhodobá spolupráce
Velmi zajímavé finanční ohodnocení, fixní plat + provize
Úzká spolupráce s vedením, podpora od vedoucího týmu a asistentky obchodu, Backoffice podpora
Možnost dalšího odborného i kariérního růstu a seberealizace
5 týdnů dovolené, Multisportku, občerstvení na pracovišti, veškeré technické a kancelářské potřeby
Firemní automobil s tankovací kartou, mobilní telefon i notebook i k osobním účelům
Nástup: dohodou
Místo pracoviště:
Sídlo firmy – Kralupy nad Vltavou
Praha 4 – Hodkovičky
Home office