Asistent/ka ředitele (až 30.000 Kč) #2469 (Ref. č.: 2000493425)

Nabídka pracovní pozice od 5. 3. 2025 není aktivní.

Hledaná pozice

Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager, Specialista pro veřejné zakázky

Místo práce: Přerov

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na nakládání s odpady, hledá vhodného uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Přidejte se do úspěšného týmu, kde budete mít kolegy, skvělé vedení a zázemí. Vhodné i pro uchazeče s kratší pracovní praxí – kompletně zaškolíme.

Náplň práce:

  • Administrativa spojená s provozem kanceláře
  • Administrativní a organizační podpora nadřízeného manažera
  • Příprava a kontrola dokumentů
  • Evidence smluv
  • Komunikace s obchodními partnery a úřady

Požadujeme:

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • Velmi dobrá znalost práce s PC a MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Komunikativní, prezentační a vyjednávací dovednosti
  • Reprezentativní vystupování
  • Časovou flexibilitu
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Zodpovědnost, pečlivost a loajalitu
  • Spolehlivost a orientaci na výsledek
  • Aktivní přístup k práci
  • Chuť učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Motivující finanční ohodnocení
  • Po zapracování možnost služebního vozidla
  • Telefon a notebook i pro soukromé využití
  • Zázemí stabilní české společnosti se silnou pozicí na trhu
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • Místo výkonu práce: Lipník nad Bečvou

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, asisstant, office manager, administrativní pracovník, lektor, pracovník back office, pracovník front office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Olomouc, práce Olomouc, administrativa Olomouc, obchodní asistent, referentka…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: středoškolské s maturitou

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Obchod, prodej

Lokality: Přerov

Zdroj nabídky: Profesiacounter pixel

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2025

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Mobilní reklamní revoluce mění offline propagaci a volební kampaně

Mobilní reklamní revoluce mění offline propagaci a volební kampaně

V současné době prochází oblast offline reklamy významnými změnami. Tradiční formáty získávají...více

Pracovní úraz a trvalé následky. Na co máte nárok a jak postupovat?

Pracovní úraz a trvalé následky. Na co máte nárok a jak postupovat?

Trvalé následky pracovního úrazu mohou výrazně ovlivnit nejen profesní, ale i osobní život...více

Jak si říct o vyšší mzdu? Experti radí, co na šéfa funguje

Jak si říct o vyšší mzdu? Experti radí, co na šéfa funguje

Jste nespokojení se svým příjmem a máte za to, že si zasloužíte přidat? Experti radí,...více

Partners Financial Services