Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost, která se od svého vzniku neustále rozrůstá na dynamickém a nestabilním trhu, hledá do svého týmu asistenta pro zákaznický servisa řízení objednávek. Pokud máte zájem o rozmanitou a perspektivní práci v oblasti zákaznického servisu, připojte se k nám na pobočku v Olbersdorfu u Žitavy.
* Evidence prodejních objednávek v ERP systému
* Koordinace objednávek a dodacích lhůt
* Příprava a kontrola expedice zboží
* Zpracování požadavků zákazníků ve spolupráci s výzkumem, vývojem a výrobou
* Tvorba reportů a kalkulací pro zákaznický servis
* Kontrola objednávek náhradních dílů a prodeje surových dílů
* Podpora při řízení stížností zákazníků
* Vytváření a potvrzování prodejních objednávek, tvorba faktur
* Komunikace s regionálními manažery o dodacích lhůtách a výrobních zpožděních
* Zajištění spolupráce mezi odděleními (expedice, plánování, výroba)
* Objednávání kancelářských potřeb, kávy, uniforem a sledování úklidu ve firmě
Jiné výhody
* Nápoje zdarma: káva, minerální voda
* Donáška jídla na pracoviště
* Pracovní kolo pro aktivní chvíle
* Bonusy k narozeninám a výročí
* Prázdninové a vánoční bonusy
* Bonus za docházku (nákupní karta EdenRed)
* Možnost dalšího vzdělávání a angličtina během pracovní doby
Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na vaši přihlášku!