Administrativní pracovník, referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajišťování průběhu kongresových akcí
- komunikace s klienty
- spolupráce s kolegy z ostatních oddělení v rámci hotelu
- plnění dalších operativních úkolů od nadřízeného (vedoucího banketního oddělení a jeho zástupců)
Jiné výhody
- zajímavou práci a příjemné pracovní prostředí v týmu vedoucího banketního oddělení Clarion Congress Hotelu Prague se zázemím velké stabilní společnosti CPI Hotels, a. s.
- 1 směnný provoz, pracovní dobu 40 hodin týdně, směny dle dohody s nadřízeným
- možnost dalšího vzdělávání
- odpovídající platové ohodnocení s výkonnostní složkou mzdy
- závodní stravování
- mobilní telefon
- firemní benefitní program (Cafeteria, Edenred Benefit Card, karta Multisport za zvýhodněnou cenu + možnost doprovodné, kvartální odměny dle pracovních výsledků, a další výhody velkého hotelového řetězce)