Administrativní pracovník, referent
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost
Termín nástupu: ihneď
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
S cílem posílit náš tým studovaných hlaviček jsme se rozhodli najít nového kolegu/ kolegyni, který posílí náš OFFICE tým, na pozici Referent - administrativní pracovník v procesu před zakázkou a v procesu v zakázce. Na uvedené pozici bude mít odpovědnost za přípravu podkladů v předmětných procesech. Součinnost bude poskytovat podporou pro týmy ve spolupráci a komunikaci s technickým, logistickým, ekonomickým oddělením. Připravování podkladů pro výběr kvalifikovaného dodavatele na základě kritérií dodavatele bude jeho doplňující naplň práce.
S čím nám budeš pomáhat
• Součinnost budeš poskytovat při zpracování dat a reportů z jednotlivých zakázek a středisek
• Kontrola a validace získaných denních dat
• Zpracování dat a kontrola souladu správnosti získaných údajů s údaji ve zpracovaných datech
• Dohled nad dodržováním legislativních požadavků projektů
• Vypracování a kontrola obecné agendy a smluvní dokumentace
• Průběžná kontrola svěřených zakázek a středisek
• Aktualizace dat ve svěřených zakázkách a středisek
• Postup prací v procesech pro zadávání veřejných zakázek
• Bližší informace o tvé náplně práce ti poskytneme na osobním pohovoru
Jiné výhody
5 týdnů dovolené
Minimální základní složka mzdy je 1 500 eur
Proplacení stravného a služebních cest
Kariérní růst a odměňování podle platových tříd
Seberealizace
Stabilní zaměstnání
Bezplatné školení po 6 měsících spolupráce
Příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Teambuilding
Vzdělávací systém
Sociální systém