Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného obchodního partnera obsazujeme pozici
Servisní technik elektro
- je přímo podřízen vedoucímu servisu
A) zajišťuje
- realizaci zakázek určených vedoucím servisu
- udržení dobrého jména společnosti svojí kvalitní prací a komunikací se zákazníky
B) provádí
- přímo se podílí na realizaci svěřených instalací a servisních případů
- drží servisní pohotovost vyplývající ze servisních smluv pro oblast Prahy a okolí
- přijímá opatření pro úspěšnou realizaci jemu svěřených servisních a obchodních zakázek
- účastní se na koordinaci činnosti techniků při souběhu instalací více zakázek, nebo servisní činnosti
- předává vedoucímu servisu pravdivé a úplné písemné podklady k fakturaci
- předává výkazy práce 1x týdně vedoucímu servisu
- na základě požadavků se osobně se angažuje v obchodních případech, které svou povahou mají zásadní vliv na ekonomickou stabilizaci společnosti
- vyvíjí osobní iniciativu k získávání nových koncových zákazníků, udržuje styk se stálými zákazníky, kontaktuje potenciální zákazníky pro servisní činnost již instalovaných zařízení
- na základě požadavků získává technické podklady pro nabídky
- v rámci pracovních povinností zadává do programu S-4-S údaje o realizaci instalací, servisních případů, veškeré kontakty, záznamy z jednání atd.
- veškeré písemnosti vede na PC vždy v reálném čase, je povinen všechny stanovené úkony provádět v k tomu určených programech - Soft-4-Sale (dále jen S-4-S), Word, Excel atd.
- přináší náměty na rozvoj činnosti firmy
C) odpovídá za:
- za realizaci plánovaných servisních zásahů, nebo vyžádaných servisních zásahů v souladu se směrnicí pro výjezd na servisní zásah
- evidenci jemu svěřených realizovaných zakázek a servisní činnosti
- připravenost a způsobilost k plnění úkolu realizace instalací a servisu zařízení
- sledování a dodržování stanovených finančních limitů pro provoz technických pojítek, provoz vozidel, přesčasů ve mzdových nákladech a dalších stanovených ředitelem
- pravdivou a úplnou evidenci podkladů pro fakturaci jím realizované servisní činnosti ve stanoveném programovém prostředí (S4S) a dodržování všech směrnic týkajících se informačního systému (SOFT 4 SALE)
- hospodárné využívání svěřeného majetku (především služebních vozidel, jejich technického stavu a čistoty), za zajištění jeho ochrany před poškozením a krádeží
- dodržování technologických předpisů, technických, technologických a bezpečnostních norem, interních směrnic a pracovních postupů při provádění a zajišťování všech servisních a instalačních prací
- formální i věcnou správnost vedení zakázek a souvisejících činností
- dodržování bezpečnostních předpisů při přípravě, instalaci a opravách dodávaných zařízení
- plnění vnitřních směrnic, technologických a pracovních postupů dle ISO 9001
- pohotovost pro plnění úkolů instalací, servisní činnosti a oprav technologií na základě schváleného harmonogramu služeb
sledování stavu techniky v oboru, stav poptávky a celkovou situaci na trhu včetně konkurenčních řešení.
Nástup: ihned
Zaujala-li Vás tato pracovní nabídka, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis společně s fotografií a motivačním dopisem. K Vašemu životopisu prosím připojte souhlas se zpracováním osobních údajů, a to vše skrze odpovědní formulář, zn.: 20793