Správce informačního systému, Helpdesk operátor
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovat v CGM je fajn job. Máme totiž propracovaný systém zaměřený na worklife balance, a tak máme čas i na osobní život!
Přidejte se k nám a ověřte si, jaké to je vidět ve své práci smysl a zároveň mít jistotu zaměstnání.
Do týmu podpory hledáme nového kolegu na pozici pracovníka oddělení péče o zákazníky pro podporu lékařských informačních systémů CGM.
Máte zkušenosti s pasivní formou supportu pro zákazníky? Jste technicky zdatní, nebojíte se práce s informačními technologiemi, máte empatii a chcete pomáhat lékařům při jejich každodenních pracovních agendách?
Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce:
* Vaší hlavní náplní práce bude telefonická podpora našich zákazníků, odbavování emailů a případné servisní návštěvy přímo v ordinacích lékařů. Potkáte se také s revizí návodů a testováním.
* Pracujeme na 8hodinové směny a poskytujeme podporu zákazníkům od 7-19h. Nepracujeme o víkendu a o svátcích. Směny jsou dohodnuté vždy předem v souladu s potřebami týmu i jednotlivce.
Jak si Vás představujeme:
* Máte alespoň středoškolské vzdělání,
* vyznáte se v IT technologiích a na pokročilé úrovni ovládáte MS Office,
* jste komunikativní a zvládnete profesionálně vystupovat – naši zákazníci jsou lékaři a je důležité, aby se potkal jejich jazyk s osobností technika,
* jste aktivním řidičem (B) – někdy je potřeba zajet přímo ke klientovi,
* výhodou je, pokud máte angličtinu na komunikativní úrovni.
Benefity:
* Zázemí prosperující a stabilní nadnárodní společnosti,
* celofiremní vzdělávání in house (včetně jazykových kurzů),
* kariérní růst – možnost stoupat na vyšší pozice v rámci IT,
* 25 dnů dovolené + 5 sick days,
* možnost občasné práce na home office po ukončení zkušební doby,
* penzijní připojištění,
* motivační bonusový systém,
* stravenky,
* a především tým skvělých kolegů!
Kdy - kde?
* nástup IHNED nebo dle dohody
* místo výkonu práce: Praha
Poslední krok:
Pošlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a do předmětu uveďte název pozice. Vybrané kandidáty/kandidátky pozveme na osobní pohovor do naší brněnské pobočky. Těšíme se na Vás!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Jiné výhody
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na penzijní/životní připojištění