Místo práce: Praha-Staré Město (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 35 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovat v CGM je fajn job. Máme totiž propracovaný systém zaměřený na worklife balance, a tak máme čas i na osobní život!
Přidejte se k nám a ověřte si, jaké to je vidět ve své práci smysl a zároveň mít jistotu zaměstnání.
Do týmu podpory hledáme nového kolegu na pozici pracovníka oddělení péče o zákazníky pro podporu lékařských informačních systémů CGM.
Máte zkušenosti s pasivní formou supportu pro zákazníky? Jste technicky zdatní, nebojíte se práce s informačními technologiemi, máte empatii a chcete pomáhat lékařům při jejich každodenních pracovních agendách?
Tak to hledáme právě Vás!
Náplň práce:
* Vaší hlavní náplní práce bude telefonická podpora našich zákazníků, odbavování emailů a případné servisní návštěvy přímo v ordinacích lékařů. Potkáte se také s revizí návodů a testováním.
* Pracujeme na 8hodinové směny a poskytujeme podporu zákazníkům od 7-19h. Nepracujeme o víkendu a o svátcích. Směny jsou dohodnuté vždy předem v souladu s potřebami týmu i jednotlivce.
Jiné výhody
* Zázemí prosperující a stabilní nadnárodní společnosti,
* celofiremní vzdělávání in house (včetně jazykových kurzů),
* kariérní růst – možnost stoupat na vyšší pozice v rámci IT,
* 25 dnů dovolené + 5 sick days,
* možnost občasné práce na home office po ukončení zkušební doby,
* penzijní připojištění,
* motivační bonusový systém,
* stravenky,
* a především tým skvělých kolegů!
* Kdy - kde?
* nástup IHNED nebo dle dohody
* místo výkonu práce: Praha
* Poslední krok: Pošlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a do předmětu uveďte název pozice. Vybrané kandidáty/kandidátky pozveme na osobní pohovor do naší brněnské pobočky. Těšíme se na Vás!