Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracovávat a ověřovat objednávky
Reagovat na dotazy zákazníků ohledně nových i stávajících objednávek
Spravovat požadavky zákazníků v CRM (Customer Relationship Management)
Vyřizovat stížnosti zákazníků
Jiné výhody
Široká škála výhod: 5 týdnů dovolené, sick days, vzdělání, doprava, flexibilní pracovní doba, zdravotní péče, stravenky, Flexi Pass, finanční příspěvek na sport, Multisport karta, důchodové pojištění
Možnost práce z domova
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.