Models.UradPrace.Cs
Místo práce: Euro-Center Prague s.r.o., , Praha (informace o místu práce: Praha)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 30000 Kč
Nástup od: 29. 8. 2024
Poznámka: Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice.Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě.Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator.Jazykové požadavky:" Pokročilý anglický jazykHlavní povinnosti a požadavky:" Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění" Efektivní vyřizování reklamací "od začátku do konce" včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur." Přátelský a vynikající zákaznický servis." Odpovídání na dotazy včas a efektivně." Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu" Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení" Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou." Empatie vůči zákazníkům" Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení." Proaktivita, odolnost vůči stresu." Pozornost na detaily.Jak budou vypadat vaše dny" Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami" Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center" Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi." Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému." Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně." Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít." Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme:" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích" Velmi zajímavá a různorodá práce" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)" Možnost Home OfficeChcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).