Místo práce: Liberec (informace o místu práce: Liberec)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zpracování připomínek, stížností, dotazů a dalších požadavků dodavatelů
Správa e-mailového účtu helpdesku
Spolupráce s příslušnými dodavateli
Aktivní komunikace s interními zákazníky a vyřizování jejich požadavky
Provádění platebních operací - připrava a pečlivá kontrola plateb, autorizace plateb
Příprava pravidelných reportů
Jiné výhody
Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
Využití jazykových dovedností v praxi
Přátelský a profesionální kolektiv, práce v novém a moderním prostředí v centru Liberce
Silná podpora při zaučení
Pestrý balíček benefitů - stravenková karta, flexibilní pracovní doba, možnost HO až 60 %, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, 25 dní dovolené a další
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.