Administrativní pracovník, referent, Asistent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Pečlivý a zodpovědný asistent nákupu Nonfood oddělení textilu , minimálně se SŠ vzděláním, schopný profesionálně a příjemně vystupovat vůči dodavatelům a ostatním kolegům napříč odděleními společnosti, ale i hypermarketů Globus. Hledáme týmového hráče, který je zároveň schopen jednat samostatně.
Co je důležité, tak to je vaše základní znalost angličtiny, znalost MS Office, důslednost a analytické myšlení, organizační schopnosti, schopnost rychle porozumět procesům a flexibilita.
Co vás čeká
Budete zpracovávat podklady pro listing sortimentu včetně komunikace s dodavateli, zpracování různých přehledů a reportů, spolupráce/komunikace s ostatními odděleními včetně hypermarketů a logistického centra, příprava podkladů pro jednání s dodavateli, vyhodnocení aktivit, zpracování podkladů pro finanční účtárnu - fakturace aktivit, zpětné dobropisy.
Do našich letáků budete zpracovávat ceníky, připravovat sezónní výběrová řízení, operativně komunikovat s dodavateli.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- možnost home office
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.