Místo práce: Týniště nad Orlicí (informace o místu práce: Týniště nad Orlicí)
Mzda: 34 000–35 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem), příjem zákaznických objednávek a jejich zpracování, vedení administrativní agendy k obchodním případům (zadávání objednávek do systému, sledování průběhu zakázky, koordinace dopravy), informování zákazníků o stavu jejich objednávky, pomoc při řešení případných reklamací, komunikace napříč firmou (s OZ, skladem, expedicí a výrobou)
Jiné výhody
Práce na HPP s možností nástupu od 1. 10. 2023, mzda 34 tisíc btto + roční bonus při dobrém hospodářském výsledku firmy, precizní zaškolení, přátelský kolektiv, týden dovolené navíc, profesní školení a možnost dál na sobě pracovat, velká škála firemních benefitů (dotované stravování, penzijní připojištění, benefitní karta pro zaměstnance, kterou využijete podle svých potřeb, jazykové kurzy, team buildingy a další akce pro zaměstnance)
Pracoviště: Týniště nad Orlicí (okr. Rychnov nad Kněžnou)