Personální manažer, Ředitel IT, Manažer call centra, Ředitel pobočky, Provozní manažer
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: ('',)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V této roli budete mít zodpovědnost za:
• Odpovědnost za zavedení pobočky v Mladé Boleslavi
• Vedení týmu a personální řízení specialistů IT podpory v ČR /service desk
• Rozvoj a performance management zaměstnanců
• Vedení projektů zaměřených na podporu zákazníka
• Customer management a uzavírání smluv s klienty
• Zajištění poskytování služeb a dodržování dohodnutých úrovní služeb u přidělených zákazníků
• Provádění optimalizací a zlepšování služeb
• Řešení eskalací a reklamací
• Digitalizace a optimalizace procesů
• Spolupráce, revize a re-design stávajících procesů služeb
V této roli se uplatníte se zkušenostmi v následujících oblastech:
• Řízení v oblasti vzdálené podpory, service desku a ticketových systémů
• Personální řízení, vedení týmu
• Dodržování SLA
• Management provozních situací s náročnými zákazníky a smluvními partnery, např. v oblasti služeb zákazníkům, řízení smluv, projektové řízení atd.
Jiné výhody
• služební vůz
• notebook, telefon
• sadu firemních benefitů
• příležitosti odborného a kariérního růstu
• kvalitní firemní vzdělávání
• podpora odborného týmu
• stabilní zázemí silné společnosti