Místo práce: Praha-Holešovice (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 50 000–80 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Plně digitalizované účetnictví a daňové poradenství – to jsou oblasti, ve které jsme profíci.
U nás používáme umělou inteligenci tak, aby nám šla práce pěkně od ruky. 😊
Hledáme šikovné kolegy, kteří mají za sebou zkušenosti se zpracováním externího účetnictví a rádi využijí také angličtinu.
Jste to vy? Ozvěte se nám!
Náplň práce:
• Zajištění dohledu nad zpracováním účetnictví pro klienty
• Nastavení spolupráce a poskytnutí poradenství našim zákazníkům
• Vedení týmu 4 účetních pracovníků
• Kontrola účetních operací, plánování práce, hlídání termínů, …
• Komunikace s týmem, vedením i klienty v ČR v češtině
• Zároveň využívání angličtiny při spolupráce se zákazníky v cizině
• Flexibilní rozvržení práce v kanceláři nebo na home office
Jiné výhody
• Motivující ohodnocení 50.000 - 70.000 Kč dle typu úvazku a praxe
• Štědré finanční odměny – v létě i před Vánoci 😊
• HPP, IČO, zkrácený úvazek – vše je pouze na domluvě
• Možnost spolupráce na home office po zaučení
• Volné pátky při splnění práce 😊
• Flexibilní pracovní dobu
• Mobil, notebook
• Využití angličtiny
• Jazykové vzdělávání
• Profesní růst
• Různorodé klienty
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Multisport kartu
• Stravenkový paušál
• Možnost stravování v okolí
• Vybavenou kuchyňku v kanceláři
• Další odborné vzdělávání a školení
• Služby osobního kouče pro váš rozvoj v případě zájmu
• Možnost parkování u budovy
• Nástup dle domluvy
• Kancelář na Praze 7 – Holešovice