Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
návštěvy významných společností, zjišťování jejich potřeb a poskytování konzultací ohledně zefektivnění jejich procesů a systémů
implementace firemního softwaru u klientů a rozvoj jejich informačního systému (řízení skladu, nákup, e-shop, finance, docházka, mzdy atd.)
úzká spolupráce s týmem, ve kterém si všichni radí a pomáhají s daným projektem
návštěva klienta při instalaci, zaškolení a spuštění softwaru (někdy to zabere pár dní, někdy se tam dojíždí třeba i týdny, pokud jde o složitý projekt pro velkého zákazníka)
většinu následných požadavků budete s klientem řešit vyřešit skrze vzdálený přístup nebo přes Teamsy
Jiné výhody
mzdové ohodnocení ve výši 50 000 - 80 000 Kč na základě Vašich zkušeností
nezastropované měsíční bonusy odvíjející se podle Vašich výsledků (po roce cca 100 000 Kč i výše)
smartphone, laptop a služební vůz (ze začátku sdílený, po zaučení obdržíte svůj vlastní i k soukromým účelům)
home office dle domluvy
flexibilní pracovní doba
25 dní dovolené
příspěvky na stravování
příspěvky na volnočasové aktivity (Flexipassy)
pravidelné vzdělávací kurzy a školení
velmi osobní přístup (nejedná se o korporát, na všem je možné se domluvit individuálně)
občerstvení na pracovišti
teambuildingy
kanceláře v blízkosti metra C – Pražské povstání
spolupráce na HPP na dobu neurčitou (možnost i na IČO)
nástup možný ihned nebo dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.