Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která je dodavatelem výpočetní techniky ze světa 3D tisku, zajišťující instalaci i následný servis, hledáme vhodného kandidáta do oddělení zákaznického servisu na pozici Asistent/ka zákaznického servisu.
Náplň práce:
* Telefonická a písemná komunikace s klienty
* Příjem objednávek, fakturace, výdejky
* Přehled o skladových zásobách – práce v IS (K2)
* Vedení agendy servisních smluv
* Řízení kolektivu techniků a jejich výjezdů k zákazníkům
Co od Vás očekáváme:
* SŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou)
* Znalost práce na PC (MS Office, administrativa, logistika)
* Spolehlivost, samostatnost, důslednost
* Organizační a komunikační schopnosti
Co Vám nabízíme:
* Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* Mzdové ohodnocení v rozmezí 26 – 35 000 Kč
* Pevnou pracovní dobu od pondělí do pátku (8,5 hod. denně) - žádné přesčasy, volné víkendy
* Pozice je vhodná i pro absolventy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha 5 – Hlubočepy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.