Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – stabilní obchodní společnost s více jak 30 letou působností na českém trhu v technickém oboru, nového kolegu/kolegyni. Společnost má silné postavení na trhu, profesionální zázemí.
ADMINISTRÁTOR/KA E-SHOP
Vaší každodenní pracovní činností bude:
• Práce s obsahem v e-shop prostředí
• Práce s texty
• Správa chatu, referencí
• Řešení operativních úkolů
Jiné výhody
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• Příspěvek na stravování, zvýhodněný nákup produktů společnosti, penzijní připojištění, školení, 25 dní dovolené, občerstvení na pracovišti
• Nástup dohodou/ihned
• Pracovní doba: 8.00 – 16.30 hod., případně flexibilní
Platové ohodnocení: cca 35.000 - 40.000 Kč