Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho obchodního partnera obsazujeme pozici - OBCHODNÍ ASISTENT/KA - Bohumín
Tato pozice je správná volba, umíte-li a baví-li vás:
evidence zakázek a zákazníků, pravidelná aktualizace údajů
příprava podkladů pro obchodní jednání a následné uzavírání obchodních smluv
vložení zakázky do systému, zajištění a vedení dokumentace k jednotlivým zakázkám (objednávky, dodací listy, faktury)
jednání a komunikace se zákazníky, informování o průběhu realizace zakázky, projednávání reklamačního řízení
zajišťování externí logistiky, zadání objednávek přepravy do systému přepravních firem
příprava podkladů pro expedici
příprava podkladů právnímu a finančnímu oddělení pro vymáhání pohledávek
spolupráce a komunikace s dalšími odděleními (nákupem a obchodními zástupci, výrobou)
Jiné výhody
pružná pracovní doba s možností flexibilního začátku a konce pracovní doby
stabilita a jistota zaměstnání
práce v přátelském kolektivu
dovolená 5 týdnů
odměna za splněný měsíční fond pracovní doby
vánoční odměna
příspěvek na stravné v závodní jídelně
příspěvek na volnočasové aktivity v rámci kafetérie
odměna při pracovním jubileu
možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
práce v české firmě s dlouholetou tradicí
Nástup možný IHNED, popř. dohodou
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis na adresu použijte odpovědní formulář