Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 35 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsi od přírody člověk, který rád pomůže? Komunikativní, pozitivní a problem solver – přesně takhle tě popíšou i tví známí? Angličtina pro tebe není problém a využívat ji každý den zní přesně jako sen? Tak to pro tebe máme tu pravou příležitost! Potřebujeme tě ale co nejdříve, takže pokud můžeš nejpozději v dubnu nastoupit, pošli životopis a řekneme si více.
Náplň práce:
*budeš spojkou mezi naší pobočkou a zástupci dalších poboček v zahraničí
*budeš komunikovat nejen po emailu, ale také po telefonu či se připojíš na call
*zastupovat budeš zákazníka i u nás – problémy či požadavky zákazníků probereš s dalšími odděleními a dáš zákazníkovi zpětnou vazbu
*občas je potřeba prověřit, zda se termíny shodují s plány, možnosti dodání a další informace důležité pro zákazníka
*technické záležitosti řešit nemusíš, ale spíše umět vykomunikovat všechny požadavky se zákazníky a umět předat relevantní zpětnou vazbu
Jiné výhody
*práci na HPP v moderní zahraniční společnosti, která má ve světě již jméno a která ti dá příležitosti se posunout a rozvíjet
*řádné zaškolení – zkušení kolegové z naší fajn party ti budou k dispozici a můžeš se na ně kdykoliv obrátit
*týden dovolené navíc nad zákonný rámec – 5 týdnů
*vzdělávací systém – posouvej se dále i mimo tvou pracovní pozici – školení na soft skills i hard skill u nás určitě najdeš
*pružná pracovní doba
*firemní notebook a telefon, tak abys měl/a vše potřebné k práci
*příspěvek na stravné – máme i super jídelnu!
*další benefity jako benefitka, multisportka apod.
a další