Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• budeš administrativní podporou obchodnímu týmu
• za tebou půjde příprava a formální kontrola nabídek a souvisejících podkladů
• budeš mít pod sebou kontrolu stavu objednávek a dalších obchodních procesů
• naučíš se pracovat s interními informačními systémy
• kontrola faktur a souvisejících podkladů bude také na tvojí zodpovědnosti
• můžeš se těšit na plánování schůzek a koordinaci činností obchodního oddělení
• vyřádíš se i na cizojazyčných překladech dokumentů
• různé ad hoc úkoly- nevyhneš se ani reportingu
Jiné výhody
• příjemné pracovní prostředí a stabilní zázemí dobře prosperující české IT firmy, působící na trhu již od roku 2000
• prostor pro samostatnou a kreativní práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy
• u nás máš možnost ovlivňovat své směrování ve firmě
• kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům
• v Cleverlance získáš ve svém rozvoji kvalitní podporu i díky bohaté nabídce interních a externích školení
• nabízíme ti benefity jako jsou příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuku AJ/NJ/ES, MultiSport kartu, sick days, příspěvek na stravné, čeká tě tu spousta firemních akcí, zázemí moderních kanceláří na Palmovce v blízkosti stanice metra s kvalitním vybavením i pro sportovce a milovníky jídla a kávy, po vzájemné dohodě u vybraných projektů možnost částečného home office, a další