Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• v první řadě různorodost – ve tvé kompetenci bude administrativní a organizační podpora našeho sales oddělení, ať už se jedná o koordinační aktivity v rámci přípravy nabídek a souvisejících podkladů, tak i o zajištění běžné účetní agendy, účtování bankovních operací, pokladny, dohadných položek
• za tebou půjde také příprava a kontrola objednávek, spolupráce na různých obchodních procesech
• budeš participovat na kontrole a účtování přijatých a odeslaných faktur, řešení cestovních náhrad, vystavování odběratelských faktur, občas i zpracování účetních dokladů v rámci závěrkových prací
• čeká tě i spolupráce s naším back office oddělením – bude potřeba řešit objednávky letenek a ubytování, občas je potřeba zajistit v rámci schůzek s obchodními partnery občerstvení
• zúročíš své zkušenosti s Excelem – tvorba různých kontingenčních tabulek a reportů bude časem prakticky tvým denním chlebem
• časem získáš i příležitost kooperovat se svými kolegy/němi v oblasti resource managementu
• využiješ svou jazykovou vybavenost – spolupracujeme s kolegy z celé Evropy, občas je také potřeba přeložit do/z angličtiny řešené dokumenty a podklady k reportům i nabídkám
• snad se nelekneš na první pohled velkého objemu činností – ve skutečnosti tě čeká support kolegů a kolegyň, pro které jsou zmiňované aktivity primární náplní jejich práce a ty tyto činnosti vzájemně propojíš
• budeš pracovat v účetním systému ABRA a spolupracovat s našimi zahraničními sestrami v dalších vybraných systémech, se kterými tě postupně seznámíme
Jiné výhody
• příjemné pracovní prostředí - nejsme startup, jsme na trhu už přes 20 let a firma nám nabízí kvalitní zázemí
• bonus v sehraném týmu, kde si umíme vzájemně pomoci a rádi si občas někam společně zajdeme i mimo práci
• prostor pro samostatnou práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy
• u nás máš možnost ovlivňovat své směrování ve firmě
• slušné HW i SW vybavení, ke své práci obdržíš notebook a mobil se zvýhodněným tarifem
• v Cleverlance získáš ve svém rozvoji kvalitní podporu i díky bohaté nabídce interních a externích školení
• nabízíme ti benefity jako jsou příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuku AJ/NJ/ES, MultiSport kartu, sick days, příspěvek na stravné, čeká tě tu spousta firemních akcí, zázemí moderních kanceláří v Praze na Palmovce v blízkosti stanice metra s kvalitním vybavením i pro sportovce a milovníky jídla a kávy, po vzájemné dohodě u vybraných projektů možnost částečného home office, a další