Místo práce: Praha-Karlín (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 40 000–50 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro mladou, zajímavou softwarovou společnost, která vyvíjí konkurenční softwarové řešení, které je inovativní alternativou k produktům Microsoft 365 nebo Google Workspacem momentálně hledáme člověka na pozici
Exekutivní asistent/ka s AJ pro CEO
Jaké jsou klíčové úkoly a zodpovědnosti pozice:
• Time management šéfa - přehled o jeho denním plánu, plánování schůzek, řízení jeho kalendáře
• Plánování, organizování a účast na zahraničních i tuzemských schůzkách
• Tvorba a úprava smluvních dokumentů
• Zajišťování letenek a ubytování
• Správa firemních automobilů
• Ad-hoc úkoly – administrativní práce
• Spolupráce s obchodním oddělením
• Schvalování mezd a faktur
Požadavky:
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni
• Znalost MS Office
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• Chuť učit se a zorganizovat si práci
• Schopnost prioritizovat zadané úkoly a zjišťovat si potřebné informace k jejich plnění
• Svědomitost, pečlivost, systematičnost, time-management
• Praxe na pozici obdobného typu vítána
• Časová flexibilita (pro případ, že se nějaká pracovní schůzka protáhne)
Co může firma nabídnout:
• Dlouhodobou spolupráci
• Možnost rozšířit si znalosti v mnoha zajímavých oblastech díky široké paletě projektů,
ve kterých se CEO pohybuje
• Pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností (společnost sídlí v Karlíně, 3 min od metra Křižíková
• Další zajímavé benefity - 20 dní dovolené, 5 sickdays, občerstvení na pracovišti, notebook, telefon.
• Společnost sídlí v Karlíně, 3 min od metra Křižíková
• Společnost vítá možnost spolupráce na IČO