Vedoucí odboru Kanceláře úřadu

Nabídka pracovní pozice od 24. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Městská část Praha 14 (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Městská část Praha 14, Úřad městské části Praha 14 (dále jen „Úřad“)
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14

vyhlašuje dne 6. 2. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Vedoucí odboru Kanceláře úřadu

Sjednaný druh práce: zajišťování agendy mzdové účetní

Náplň práce:
• Řízení, metodické usměrňování a koordinace personální správy Úřadu, organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování, příprava a vzdělávání zaměstnanců, vytváření interních předpisů v personální oblasti, řízení mzdové a rozpočtové agendy, rozvoj v oblasti personálních vztahů a systemizace Úřadu, personalistika a řízení personálních agend, včetně zajištění souvisejících povinností dle zák. č. 312/2002 Sb., řízení činnosti úseku RMČ a ZMČ, úseku krizového řízení, úseku asistentek uvolněných členů rady.

Jiné výhody

• příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
• zaměstnanecké benefity (stravenky, Flexi poukázky atd.)
• 25 dní dovolené
• 4 dny placeného volna – Sickdays
• možnost dále se vzdělávat
• příspěvek na dovolenou dětí zaměstnance

Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.

Místo práce: Městská část Praha 14

Termín nástupu: dle dohody

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopií lustračního osvědčení (event. kopii žádosti o vydání tohoto osvědčení), čestné prohlášení a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 7. 3. 2023 na adresu:
Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

obálku označit slovy:
„Výběrové řízení - pozice vedoucí odboru Kanceláře úřadu“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 7. 3. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
c) způsobilost k právním úkonům,
d) bezúhonnost,
e) splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č.451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České a Slovenské Republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení, čestné prohlášení § 20 zák. č. 451/1991 Sb., předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.

Další požadavky:
Požadované vzdělání:
• vysokoškolské
• ukončené vzdělávání vedoucích úředníků (obecná a zvláštní část) výhodou
• zkouška odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení (lze vykonat
do osmnácti měsíců od nástupu do funkce)

Požadované znalosti:
• znalost právních předpisů:
zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
zákona č.131/2000 Sb., o hlavním městě Praze
zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů
vyhlášky č. 304/2012 Sb., č. 512/2002 Sb., vyhláška č. 512/2002, nař. vlády č. 341/2017 Sb.,

• praxe ve veřejné nebo státní správě min. 5 let
• praxe ve vedoucí funkci min. 3 roky
• dobrá znalost práce na PC

Další dovednosti, schopnosti:
• zkušenosti v oblasti personalistiky výhodou
• velice dobré organizační, řídící a komunikační schopnosti
• flexibilita
• schopnost práce v týmu

Další nabídky práce

Práce v oboru: Státní správa, samospráva

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Partners Financial Services