Místo práce: Městská část Praha 14 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Městská část Praha 14, Úřad městské části Praha 14 (dále jen „Úřad“)
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14
vyhlašuje dne 6. 2. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Vedoucí odboru Kanceláře úřadu
Sjednaný druh práce: zajišťování agendy mzdové účetní
Náplň práce:
• Řízení, metodické usměrňování a koordinace personální správy Úřadu, organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování, příprava a vzdělávání zaměstnanců, vytváření interních předpisů v personální oblasti, řízení mzdové a rozpočtové agendy, rozvoj v oblasti personálních vztahů a systemizace Úřadu, personalistika a řízení personálních agend, včetně zajištění souvisejících povinností dle zák. č. 312/2002 Sb., řízení činnosti úseku RMČ a ZMČ, úseku krizového řízení, úseku asistentek uvolněných členů rady.
Jiné výhody
• příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
• zaměstnanecké benefity (stravenky, Flexi poukázky atd.)
• 25 dní dovolené
• 4 dny placeného volna – Sickdays
• možnost dále se vzdělávat
• příspěvek na dovolenou dětí zaměstnance
Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.
Místo práce: Městská část Praha 14
Termín nástupu: dle dohody
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopií lustračního osvědčení (event. kopii žádosti o vydání tohoto osvědčení), čestné prohlášení a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 7. 3. 2023 na adresu:
Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
obálku označit slovy:
„Výběrové řízení - pozice vedoucí odboru Kanceláře úřadu“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 7. 3. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.