Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá dopravním značením (vodorovné, svislé a přechodné dopravní značení) a dopravními stavbami menšího rozsahu, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník - jednání s úřady.
Náplň práce:
* Zajištění administrativní částí při projednání uzavírek pozemních komunikací
* Realizace podkladů pro správní úřad (žádost o uzavírku, žádost o vyjádření apod.)
* Komunikace s odbory Dopravy, dopravním inspektorátem PČR, správci inženýrských sítí (telefonicky, e-mailem, osobně)
* Zajištění podpory pro oddělení projekce
* Příprava podkladů společně s vedoucím projektu
Potřebné znalosti a dovednosti:
* Středoškolské vzdělání
* Uživatelská znalost MS aplikací (Word, Excel)
* Základní orientace v jednoduchých technických projektech
* Komunikativní přístup, pečlivost
* Samostatnost, loajalita, přátelské vystupování
* Řidičský průkaz sk. B
Co můžeme nabídnout?
* Zázemí stabilní společnosti
* Přátelský mladý kolektiv
* Zodpovědné zaučení na danou pozici
* Účast na firemních akcích a teambuilding
* Samostatnou a zodpovědnou práci
* Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
* Termín nástupu: IHNED
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.