Service Desk L1 support with German|full-remote|up to 55 000 a month

Nabídka pracovní pozice od 18. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

As a Service Desk L1 agent, you will be:

Responsible for End-user IT Support for the largest companies in the automotive industry located in Germany and the Czech republic
Dealing with technical or administrative troubleshooting – accounts, licenses, applications, PC/laptops, accessories, network, etc.
Proactively and reactively communicating via phone calls, emails, chats, and tickets with client end-users
Processing 1st and 2nd Level tickets
Participating in various infrastructure projects, providing tips and first-hand experience for improvements
Ensuring the agreed service requirements and goals are met in desired quality and time
Implementation and optimizing existing service processes – proactiveness is very welcome
Supporting escalation management team

Jiné výhody

Long-term & stable cooperation
Full-remote – for first 6 to 12 months, followed by flexible HO (about 80%)
Strong support in career growth towards L2, team lead, manager etc.
Working with latest tools and applications
Education and upskilling
Brand new office-hubs planned in Brno/Prague
Laptops and mobile phones also for personal usage
25 days of vacation
3 sickdays
Meal vouchers (100,- czk)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
There are lots of interresting perks you may look forward to – we offer great career opportunity in multicultural environment where you will become a core-member of IT support team in one of the largest IT service delivery company in Europe delivering top-class services to the most valued customers in automotive industry – in Germany and Czech republic. Full-remote work from anywhere in Czech republic, education in main support-centres in Germany and high-standard conditions are waiting for you.

Be able to communicate in German, both written and verbal
Experience with handling incoming tasks, guiding the client toward successful problem resolving
Hands-on experience with Windows PC/laptop and mobile devices support (iOS, Android) and peripherals
Software support skills in MS Office 2016 and/or Office 365

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Služby, Ostatní

Lokality: Brno

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činí 45 573 Kč hrubého, v Praze vzhledem k vyšším...více

Partners Financial Services