Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost, která se zaměřuje na výrobky pro péči o domácnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici Sales/Office Assistant.
Náplň práce:
* Administrativní podpora při péči o zákazníky – prezentace, dotazy, měsíční obrat
* Komplexní agenda smluv
* Listování nových výrobků, příprava a odesílání vzorků apod.
* Zásobování kanceláře, objednávání služeb, organizace oprav, recepce, telefonů, agenda služebních automobilů
* Koordinace bezpečnosti práce & pracovně lékařských služeb mezi externím dodavatelem, centrálou a zaměstnanci
* Organizace akcí a návštěv
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na podobné pozici je výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem podmínkou (aktivní využití)
* MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nadstandardní uživatelskou znalost
* Základní znalost zpracování analýz a obchodních výsledků
* Výborné organizační dovednosti
* Schopnost samostatné práce a zvládání komplexní a různorodé agendy
Nabízíme:
* Zajímavou a různorodou práci v menším kolektivu, avšak se zázemím silné nadnárodní skupiny
* Propracovaný systém firemního vzdělávání, možnost profesního růstu
* Motivující mzdu, dovolenou navíc, penzijní připojištění, Multisport kartu a další výhody
* Výrobky společnosti za zaměstnanecké ceny
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce Praha Vršovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.