Místo práce: Modřice (informace o místu práce: Modřice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete působit ve firmě, kde se všichni známe jménem, a Vy nebudete pouhé číslo v tabulkách?
Chcete pracovat na zákaznickém oddělení, kde Vaše činnost bude kreativní a každý den jiná?
Chcete nahlédnout pod pokličku výroby elektromotorů?
Přidejte se k nám!
Náplň práce:
Specialista péče o zákazníka je u nás kontaktní osobou pro zástupce našich dalších poboček, má na starosti přímý kontakt formou e-mailu, komunikace po telefonu, a zároveň zastupuje zákazníka uvnitř závodu - komunikuje s oddělením výroby, s plánováním výroby, se zásobováním, s technology a konstruktéry, kvalitáři, s logistikou apod. Prověřuje v závodě termín výroby požadované zakázky a poskytuje zákazníkovi zpětnou vazbu o možnostech dodání našich motorů.
Jiné výhody
- zcela mimořádnou možnost osobního rozvoje a reálnou šanci kariérního postupu v koncernu
- další školení a vzdělávání, možnost aktivního využívání cizích jazyků
- příjemný a přátelský pracovní kolektiv
- příspěvek na závodní stravování a penzijní připojištění
- benefitní kartu Edenred, Multisportka
- 5 týdnů dovolené
- notebook, mobilní telefon
- pružnou pracovní dobu