Quality Analyst with Czech for Social Media Field (m/f/d)

Hledaná pozice

Marketing Analyst, Social media specialist, Quality Inspector

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Are you looking to develop your career in an exciting and growing business environment? You have significant experience in coaching, are able to motivate and encourage the team to achieve the objectives and standards set? You also have training experience and quality is something you excel at? We have the perfect job for you!

For our team in Gdańsk we are currently looking for

Quality Analyst with Czech for Social Media Field (m/f/d)
Overview of tasks:
• Monitoring call, email, chat and any other support interactions quality of employees
• Providing feedback, coaching and mentoring to employees as needed
• Working closely with managers and employees to meet the relevant service level metrics
• Responsible for refresher training on process changes, analysis and reporting

Jiné výhody

We will offer:
• Fixed remuneration and a performance-based bonus
• Working independently and responsibly as part of a dynamic and multicultural team with flat hierarchies and a first-name workplace culture
• Internal training and learning opportunities
• Career opportunities in our international company
• Committed and motivated Team
• A modern office in the Olivia Business Centre complex with modern workplaces as well as free drinks and fruits
• Private medical healthcare
• Relocation support

Join our team and apply now!

Our recruiting team, Aleksandra Kasperska and Aigul Sourbaeva, is always available for questions at +48 58 882 28 88 and is looking forward to receiving your application at jobs.gdansk@telusinternational.com or if you click apply.

About us: Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Secondary with school-leaving examination
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: Follow-up/Higher Professional Education, University education (Bachelor's degree), University education (Master's degree)

Znalosti

  • Language skills
    • English - Advanced (C1)
    • Czech - Advanced (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
We are looking for:
• Preferred 3+ years’ experience in quality assurance role
• Fluency and excellent communication skills in English and Czech
• Experience handling customers in service or technical fields within Call Center environment
• Working closely with different departments to prioritize efforts while providing timely and high quality service
• Excellent organizational skills and detail-oriented approach to problem solving
• Able to adapt quickly to changes in workflow
• Comfortable communicating with all levels of management

Inzerující společnost

Competence Call Center Sp. z o.o.

Stručná charakteristika společnosti
About us: Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Hlavní oblast působení společnosti
Other unlisted areas

Počet zaměstnanců
250-499 employees

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2023

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Slavná Hospůdka U Štěpána z Ano, šéfe! se vrací. Jste báječní, otevřeme, hlásí

Slavná Hospůdka U Štěpána z Ano, šéfe! se vrací. Jste báječní, otevřeme, hlásí

Loni v září oznámili, že už nemohou dále a po 14 letech končí. O smutném osudu slavné...více

Měly už dost objemných šatů a chtěly změnu. Jak ženy zahájily emancipaci svého šatníku

Měly už dost objemných šatů a chtěly změnu. Jak ženy zahájily emancipaci svého šatníku

Móda je politická, ať se nám to líbí, nebo ne. Je součástí našeho každodenního života....více

Schizofrenní Bayern. Tahle rošáda je nesmyslná i obdivuhodná

Schizofrenní Bayern. Tahle rošáda je nesmyslná i obdivuhodná

Julian Nagelsmann ven, Thomas Tuchel na plac. Bayern šokoval fotbalový svět. Přes palubu...více

Podcast: Polovica firiem skončí do 5 rokov. Neopakujte rovnaké chyby!

Podcast: Polovica firiem skončí do 5 rokov. Neopakujte rovnaké chyby!

Začať podnikať nie je jednoduché. Na druhej strane je to omnoho jednoduchšie, ako v podnikaní...více

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Do kdy podat daňové přiznání a zaplatit. Přehled termínů

Do kdy podat daňové přiznání a zaplatit. Přehled termínů

Jaké jsou termíny pro daňové přiznání, přehledy pojištění OVSČ a oznámení osvobozených...více

Těšíte se na daňový přeplatek? Ještě si počkejte

Těšíte se na daňový přeplatek? Ještě si počkejte

Jestli jste za loňský rok zaplatili vyšší zálohy na daň, než jste nakonec museli, máte...více

Naskenovat ho nestačí. Jak na daňové přiznání s povinnou datovkou

Naskenovat ho nestačí. Jak na daňové přiznání s povinnou datovkou

Abyste splnili povinnost podat daňové přiznání elektronicky, musí být ve formátu XML....více

Partners Financial Services