Administrativní pracovník, referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: zkrácený úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, který se zabývá projektováním, designem a realizací kuchyní a bytových interiérů, hledáme vhodného kandidáta na pozici
Specialista Back Office – zkrácený úvazek
.
Náplň práce:
- Přijímání, zpracovávání a vyřizování objednávek v systému Money S3
- Objednávání zboží a logistika dovozu ze zahraničí (Německo, Holandsko, Itálie)
- Komunikace s dodavateli v angličtině
- Kontrola dodavatelských faktur
- Správa ceníků a firemních formulářů
- Administrativní podpora
Požadujeme:
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- Spolehlivost, samostatnost, přesnost, pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci
- Znalost AJ
- Znalost práce na PC, Outlook, Excel, Word
- Znalost programu Money S3 je velkou výhodou
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí, stálý a přátelský kolektiv
- Zázemí stabilní obchodní společnosti
- Prostor pro seberealizaci
- Pracovní dobu 9-14 hodin
- Firemní benefity – mobilní telefon, dovolená 25 dní, stravenkový paušal
- Lokalita –
Praha 5 - Smíchov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Jiné výhody
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů