Za kolik můžete jít o víkendu na ligu? Máme přehled včetně slev
Devatenácté kolo Fortuna ligy se blíží. Jestli máte chuť vyrazit a nemáte lístek, tak...více
Nabídka pracovní pozice od 8. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Příprava a implementace prognóz rozpočtu HR a ad hoc analýzy
Spolupráce s týmem FP&A (plánování ročního rozpočtu, sdílené pokyny, nástroje, metody, struktury, atd.)
Spolupráce na rozpočtu, centrální plánování nákladů s HR
Finanční aktivity na konci měsíce/roku vč. výpočtu a vyhodnocení mezd, bonusů a dovolené/provizí
Analýza a validace dat pro zajištění přesnosti a platnosti důležitých obchodních informací
Přispívání do realizace a rozvoje digitální HR agendy
Monitorování efektivity, navrhování opatření k neustálému zlepšování
Adaptace na nové trendy a technologie
Spolupráce s interními/externími zainteresovanými stranami
Jiné výhody
Flexibilní pracovní doba s možností home office.
5 týdnů dovolené plus 3 sick days za rok.
Systém benefitů: Cafeterie, kde si vyberete preferované produkty/služby: stravenková karta, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport, volnočasové a kulturní aktivity.
Odměny za doporučení
Placené volno za dobrovolnictví pro dobrou věc nebo charitu dle vašeho výběru.
Moderní kancelář s polohovatelnými stoly, relaxačními místnostmi, letní terasou, vlastní restaurací, stojany na kola a každý den čerstvé ovoce.
Dog friendly office a plně vybavený dětský koutek.
Mobilní telefon a laptop
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro společnosti, jenž patří mezi největší poskytovatele řešení pro nákladní a silniční dopravu v Evropě, hledám do týmu People Operations zkušeného HR data analytika/controllera.
Minimálně 4 roky praxe v obdobném oboru v mezinárodním prostředí
Analytické dovednosti spojené se systematickým přístupem
Pokročilé znalosti Microsoft Excel, PowerPoint a PowerBI; zkušenost s jakýmikoli jinými analytickými nástroji je výhodou
Obchodní bystrost a silné komunikační dovednosti
Dobrý time management a schopnost multitaskingu
Orientace na klienta, myšlení a přístup
Silné analytické schopnosti a dobrý tah na detail
Velmi dobrá mluvená i psaná angličtina (denní komunikace)
Další nabídky práce
Práce v oboru: Lidské zdroje a personalistika
Lokality: Praha
Zdroj nabídky: Dobrá práce