Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Příprava a implementace prognóz rozpočtu HR a ad hoc analýzy
Spolupráce s týmem FP&A (plánování ročního rozpočtu, sdílené pokyny, nástroje, metody, struktury, atd.)
Spolupráce na rozpočtu, centrální plánování nákladů s HR
Finanční aktivity na konci měsíce/roku vč. výpočtu a vyhodnocení mezd, bonusů a dovolené/provizí
Analýza a validace dat pro zajištění přesnosti a platnosti důležitých obchodních informací
Přispívání do realizace a rozvoje digitální HR agendy
Monitorování efektivity, navrhování opatření k neustálému zlepšování
Adaptace na nové trendy a technologie
Spolupráce s interními/externími zainteresovanými stranami
Jiné výhody
Flexibilní pracovní doba s možností home office.
5 týdnů dovolené plus 3 sick days za rok.
Systém benefitů: Cafeterie, kde si vyberete preferované produkty/služby: stravenková karta, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport, volnočasové a kulturní aktivity.
Odměny za doporučení
Placené volno za dobrovolnictví pro dobrou věc nebo charitu dle vašeho výběru.
Moderní kancelář s polohovatelnými stoly, relaxačními místnostmi, letní terasou, vlastní restaurací, stojany na kola a každý den čerstvé ovoce.
Dog friendly office a plně vybavený dětský koutek.
Mobilní telefon a laptop
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.