Památná sobota. Nejstarší tým české ligy a historická výhra Baníku
Zlín psal historii v Jablonci, Baník v Teplicích. Nejstarší tým české ligy navzdory zkušenostem...více
Hledaná pozice
Místo práce: Žatec (informace o místu práce: Žatec)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řízení zákaznických reklamací a nastavování účinných protiopatření. - Účast na zavádění nových projektů za oblast kvality. - Denní komunikace a jednání se zákazníky v Čechách i zahraničí (časté služební cesty plánované i neplánované, příprava podkladů a komunikace v angličtině). - Analýza možného výskytu a vlivu vad FMEA. - Příprava dat a reportů (8D report, pareto, Ishikawa diagram apod).
Jiné výhody
- Příspěvek zaměstnavatele ve výši 1-3 % ze mzdy na penzijní připojištění - 3600 Kč rozpočet na benefity formou cafeterie (nákupy, zájezdy, sport, kultura, péče o zdraví…) - 4 týdny dovolené + dny navíc za odpracované roky (max. 5 týdnů) - 4 dny zdravotního volna (tzv. sickdays) - Roční bonus - Příspěvek na dopravu - Práce na plný úvazek na dobu neurčitou - Vzdělávací kurzy od dodavatelů technologií - Firemní akce (vánoční, týmové, rodinné, sportovní) Místo výkonu práce: Žatec, okr. Louny Nástup: dohodou / ihned
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ ekonomický či technický směr, případně odpovídající zkušenosti.
- Znalost anglického jazyka – denní komunikace - meetingy, e-maily.
- Vyjednávací schopnosti.
- Řidičský průkaz B – aktivní řidič (zahraniční služební cesty).
Inzerující společnost
Další nabídky práce
Práce v oboru: IT, Management, Kvalita a kontrola jakosti, Zákaznická podpora
Lokality: Žatec
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz