Rekordní přestupy posledního půlstoletí. Od Rossiho po Neymara
Máme za sebou přestupové okno, ve kterém Chelsea lámala rekordy. Žádný jiný klub nikdy...více
Hledaná pozice
Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme nadějné nové bankéře/bankéřky!
Chcete proniknout do bankovnictví a umíte se dobře postarat o zákazníka? Možná by práce klientského poradce/kyně byla právě pro vás!
Víte, kde začínali naši ředitelé a ředitelky? Na pozici klientského poradce/poradkyň! Kariérní růst je populární, ale občas prázdné slovo. V UniCredit Bank to tak není a máme na to důkaz - 90 % z našich současných ředitelů a ředitelek poboček jsme nabrali z interních zdrojů. Přijďte nasbírat potřebné zkušenosti na pozici klientského poradce a vybudujte si skvělou kariéru v oboru bankovnictví!
Co u nás budete dělat?
• Denně budete v kontaktu se stávajícími i novými klienty.
• Budete klientům představovat bankovní produkty, nebo třeba pomáhat s obsluhou internetové bankovnictví - různorodost je jistá!
• Zároveň jim budete pomáhat spořit peníze na plnění jejich snů - tím, že jim založíte účet, nebo třeba poradíte, kam peníze investovat.
• Klientům budete také pomáhat, aby se zajistili proti různým životním situacím, jako například požár bytu nebo zneužití platební karty.
Co k tomu potřebujete?
• Mít minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou.
• Nebát se práce s hotovostí, mít chuť pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek.
• Plusové body dáváme za to, když už máte zkušenosti s jednáním s klienty, z oblasti financí nebo dokonce přímo z bankovnictví.
Co vám za to nabízíme?
• Intenzivní, pětiměsíční školení, kde se naučíte vše, co je k práci potřeba.
• Práci pod pozitivním a energetickým manažerem, který ocení, když budete proaktivně přicházet s novými nápady a podpoří jejich zavedení do praxe.
• Možnost kariérně růst, nejdříve na více specializovanou pozici, následně třeba i na manažera pobočky.
• Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích.
• PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA - Narozeninové volno, sick days + 4 dny na regeneraci, 5 týdnů dovolené, 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte.
• SPOJUJE NÁS DIVERZITA - Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni.
• NABÍZÍME ŠIROKOU ŠKÁLU ROZVOJOVÝCH AKTIVIT - Získání zkušeností napříč bankou (případně I v zahraničí) a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (rotace/mentoring). Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí, Programy pro talenty a budoucí manažery.
• JSME JEDEN KOLEKTIV - Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek).
V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální!
Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!
Inzerující společnost
Praha 4, Michle, Želetavská, PSČ 140 92
Další nabídky práce
Práce v oboru: Bankovnictví, pojišťovnictví, finanční služby
Lokality: Olomouc
Zdroj nabídky: Dobrá práce