Plus, nebo minus? Slávistické posily pod lupou, ohodnoťte je
Česká liga je zpět, o víkendu se po víc jak dvouměsíční pauze odehraje 17. kolo. Slavia...více
Hledaná pozice
Místo práce: Hostouň (informace o místu práce: Hostouň)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• komunikace se zákazníky – telefonicky a e-mailem • evidence zákaznických požadavků • administrativní podpora servisních techniků • zpracovávání servisních zakázek dle podkladů včetně fakturace • objednávání specifikovaných dílů u výrobců ZP (převážně písemná komunikace v AJ) • evidence servisovaných zdravotnických prostředků a ostatní agenda s tím spojená
Jiné výhody
• příjemné pracovní prostředí • dlouhodobou spolupráci • stabilní a přátelský výborný tým kolegů u rozvíjející se společnosti pro pobočku Praha – Západ • individuální přístup při zaškolování od našeho týmu
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• prozákaznický přístup, empatie, trpělivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
• ochotu učit se novým věcem
• znalost práce s MS Office (Word, Excel,)
• znalost AJ – uživatelsky
Výhodou bude, pokud budete mít
• zkušenost s informačním systémem ABRA anebo obdobným systémem
• zkušenost se zákaznickou servisní podporou
• aktivní řidičské schopnosti (průkaz A nebo B)
• pracovní zkušenosti z oboru zdravotnictví nebo zdravotnické techniky
• základní „technické myšlení“
Inzerující společnost
Praha 3, Vinohrady, Slezská, PSČ 130 00
Kontakt
Ing. Veronika Boháčová
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa, Zákaznická podpora
Lokality: Hostouň
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz