Místo práce: Praha-Hostivař (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 42 000–60 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost TIFRA poskytuje relokační a asistenční služby významným nadnárodním společnostem a jejich zahraničním zaměstnancům z celého světa.
Mezi služby společnosti TIFRA patří zejména vyhledávání nemovitostí k pronájmu, vyhledání a asistence se zápisem do školních/předškolních zařízení, vyhledání zdravotnických zařízení a doprovod k lékařům, sjednávání soukromého zdravotního pojištění cizinců, provoz nepřetržité zdravotní asistenční služby, výměny řidičských průkazů, a množství jiných služeb expatům a jejich rodinným příslušníkům v České republice.
Koho hledáme?
V současné době hledáme nové kolegy na pozici Specialisty zdravotní asistenční služby, která je poskytována v anglickém, ruském a českém jazyce.
Jaké úkoly na vás čekají?
• Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientů po telefonu a emailu).
• Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše klienty na míru:
o Konzultace klientů v oblasti zdravotní péče (způsob úhrady zdravotních zákroků, informace o subjektech poskytujících neodkladnou zdravotní péči, obecné informace o fungování zdravotních služeb v ČR, apod);
o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení dle požadavků klientů;
o Rezervace termínů vyšetření/zdravotních služeb a související komunikace;
o Doprovody klientů k lékařům a do zdravotnických zařízení;
o Komunikace se zdravotními pojišťovnami a jinými subjekty.
• Každodenní spolupráce s ostatními členy týmu, kteří se rovněž podílí na plnění úkolů v rámci zdravotní asistenční služby.
• Výstupy jsou zaznamenávané v systému Daktela (obsahující CRM, záznam hovorů, emailovou komunikaci, historii požadavků klientů, kalendář, atd.).
Jiné výhody
• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob).
• Získání zkušeností v oblasti zdravotní péče a klientského servisu.
• Spolupráce s významnými klienty z celého světa.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Po zaškolení možnost neomezené práce z domova.
• Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1).
Jaké Vám můžeme nabídnout finanční ohodnocení a benefity?
• Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta.
• Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc).
• Příplatky za práci přesčas.
• Multisport karta.
• 5 týdnů dovolené.
• Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty.
• Kurzy anglického jazyka.
• Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.