Tvrdík půjde s fanoušky do kotle. Kritizuje nový pardubický stadion
V sobotu v Pardubicích otevřou nový stadion. Bude vyprodáno a v kotli hostí bude i šéf...více
Nabídka pracovní pozice od 2. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Praha-Hostivař (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 42 000–60 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost TIFRA poskytuje relokační a asistenční služby významným nadnárodním společnostem a jejich zahraničním zaměstnancům z celého světa. Mezi služby společnosti TIFRA patří zejména vyhledávání nemovitostí k pronájmu, vyhledání a asistence se zápisem do školních/předškolních zařízení, vyhledání zdravotnických zařízení a doprovod k lékařům, sjednávání soukromého zdravotního pojištění cizinců, provoz nepřetržité zdravotní asistenční služby, výměny řidičských průkazů, a množství jiných služeb expatům a jejich rodinným příslušníkům v České republice. Koho hledáme? V současné době hledáme nové kolegy na pozici Specialisty zdravotní asistenční služby, která je poskytována v anglickém, ruském a českém jazyce. Jaké úkoly na vás čekají? • Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientů po telefonu a emailu). • Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše klienty na míru: o Konzultace klientů v oblasti zdravotní péče (způsob úhrady zdravotních zákroků, informace o subjektech poskytujících neodkladnou zdravotní péči, obecné informace o fungování zdravotních služeb v ČR, apod); o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení dle požadavků klientů; o Rezervace termínů vyšetření/zdravotních služeb a související komunikace; o Doprovody klientů k lékařům a do zdravotnických zařízení; o Komunikace se zdravotními pojišťovnami a jinými subjekty. • Každodenní spolupráce s ostatními členy týmu, kteří se rovněž podílí na plnění úkolů v rámci zdravotní asistenční služby. • Výstupy jsou zaznamenávané v systému Daktela (obsahující CRM, záznam hovorů, emailovou komunikaci, historii požadavků klientů, kalendář, atd.).
Jiné výhody
• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba. • Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob). • Získání zkušeností v oblasti zdravotní péče a klientského servisu. • Spolupráce s významnými klienty z celého světa. • Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy. • Po zaškolení možnost neomezené práce z domova. • Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1). Jaké Vám můžeme nabídnout finanční ohodnocení a benefity? • Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta. • Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc). • Příplatky za práci přesčas. • Multisport karta. • 5 týdnů dovolené. • Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty. • Kurzy anglického jazyka. • Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Rád/ráda pracujete v přátelském prostředí?
• Máte pozitivní vztah k lidem a novým výzvám?
• Rád/ráda komunikujete s klienty a kolegy v týmu?
• Jste rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka?
• Máte pokročilou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)?
• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou?
• Zkušenosti s prací v call-centru jsou pro nás velkou výhodou.
• Zkušenosti s prací ve zdravotnictví jsou pro nás velkou výhodou
Další nabídky práce
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz