Video: 65 let od letecké katastrofy Manchesteru United
Dnes je smutné výročí mnichovské tragédie, při které havarovalo letadlo týmu Manchester...více
Nabídka pracovní pozice od 6. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajišťovat nákup v oblasti strojních dílů (zejména obráběné díly) - samostatně řídit a organizovat úkoly v rámci oddělení Strategického nákupu (např. vyjednávat smluvní podmínky, připravovat dodavatelské smlouvy aj.) - posuzovat nabídky a vybírat dodavatele - pracovat v prostředí MS Excel (analyzovat a vyhodnocovat data, tvořit reporty apod.) - komunikovat s ostatními útvary společnosti
Jiné výhody
- zázemí stabilní české společnosti - pracovní dobu 7,5 hodiny denně - týden dovolené navíc - příspěvek na penzijní připojištění 1 300 Kč měsíčně (nárok vzniká okamžikem nástupu) - Cafeterie Benefity 4 800 Kč ročně pro volnočasové aktivity - dotované stravování v kantýně v prostorách společnosti - volné vstupenky na sportovní a kulturní akce (všesportovní den, vánoční večírek, Do práce na kole apod.) - firemní školka - zálohy a ubytování
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání s maturitou, technického nebo ekonomicko směru
- orientace v technické dokumentaci
- uživatelská znalost MS Office (především MS Excel)
- znalost AJ, min. úroveň B2 (nakupujeme od zahraničních dodavatelů)
- zkušenosti z technické společnosti výhodou (ideálně z rail sektoru)
znalost informačních systémů ERP Baan, SmartTeam a Easy Archiv výhodou
Další nabídky práce
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz