Před 50 lety jsem nečekal, že z lízátek bude ikona, říká jejich projektant
Miloš Morávek je hradecký patriot a zkušený projektant, který v roce 1972 navrhl a prosadil...více
Nabídka pracovní pozice od 3. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• kompletní administrativní podpora vedení společnosti • administrativní a organizační činnost spojená se zajišťováním odborných přednášek, seminářů a konferencí pro lékařskou a vědeckou komunitu • zajišťování registrací účastníků, ubytování, občerstvení, dopravy, letenek, účtování plateb • kontakt s klienty (telefonický i písemný) • zajišťování chodu kanceláře (zpracování pošty, přijímání telefonních hovorů, operativní řešení dalších úkolů) • komunikace s dodavateli, správa související agendy
Jiné výhody
• perspektivní a stabilní zaměstnání v prestižním oboru • finanční ohodnocení dohodou dle praxe a schopností • zajímavá a různorodá práce • volná pracovní doba, vlastní organizace práce • nástup možný ihned/dohodou
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
M/Ž, SŠ nebo VŠ (nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření), praxe v administrativě (office management) min. 5 let, aktivní znalost AJ podmínkou, znalost MS Office (MS Word, Excel), silné organizační a administrativní schopnosti, ŘP sk. „B“, příjemná a samostatná osobnost, výborný ústní i písemný projev v českém jazyce, pečlivost
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa, Státní správa, samospráva, Zákaznická podpora
Lokality: Hradec Králové
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz