Ze hřiště před kameru. Podaný a Rosa o práci televizního experta
Jak vypadá přechod hráčů do role fotbalových expertů? Co je inspiruje? V čem se chtějí...více
Nabídka pracovní pozice od 26. 1. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Průhonice (informace o místu práce: Průhonice)
Mzda: 35 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- jedná se o velmi důležitou pozici ve firmě, je zde velmi úzká spolupráce s jednatelkou společnosti, účast na různých jednáních, konferencích a veletrzích. - příprava podkladů pro všechna jednání, komunikace s klienty a dodavateli. - zajištění office managementu celé pobočky - vyřizování objednávek (kancelářské potřeby, potraviny, vizitky, letáky, dárky pro klienty, atd.), správa agendy mobilních telefonů, správa agendy smluv, atd. - podíl na přípravě jednotlivých akcí - vánoční akce, zaměstnanecké akce, marketingové akce, atd.
Jiné výhody
- dobré mzdové ohodnocení - další možnost vzdělávání - firemní benefity - mobilní telefon, notebook (je zde možná občasná práce z domova)
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- samostatnou a organizačně schopnou osobnost, komunikativní, přátelskou a usměvavou.
- znalost aj alespoň na komunikativní úrovni
- velkou výhodou ŘP B - není podmínkou
- praxe na asistentské pozici nebo na pozici office manager
- potřebujeme určitě pečlivého člověka, ochotného se učit dalším věcem, schopného aktivně řešit jednotlivé úkoly samostatně.
- ochota pracovat v Čestlicích - Průhonicích.
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa
Lokality: Průhonice
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz