Spor o pardubickou klec přehledně. Šlo to udělat jinak, říká ministr
Pardubice otvírají nový stadion, ale víc než to se momentálně řeší nepovedený sektor pro...více
Nabídka pracovní pozice od 4. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Stříbro (informace o místu práce: Stříbro)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Budete první osobou pro komunikaci se společností.
Budete zajišťovat administrativní podporu včetně příjmu návštěvníků, vyřizování telefonních hovorů, agendy, organizování a asistence při jednáních.
Vaším hlavním úkolem bude pečlivá, efektivní a pohotová podpora generálního ředitele společnosti - administrativní a organizační.
Dále pak kompletní administrativa, zadané projekty zahrnující plánování a organizace služebních cest, pořádání schůzek, příprava prezentací, překlady, příprava podkladů a zpráv, firemní korespondence.
Zpracování došlých faktur, jejich kontrola a zadávání do systému. Komunikace s jednotlivými odděleními společnosti zejména s finančním a nákupním oddělením a dodavateli.
Řešení rozdílů v příjmech materiálu a služeb s centrálním skladem a odpovědnými osobami.
Jiné výhody
Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
Zajímavé platové ohodnocení dle praxe
Bonusy
13. plat
Příspěvek na dopravu (3 Kč/km)
Věrnostní a docházkový bonus
Stravenky
5 týdnů dovolené
Příspěvek na penzijní připojištění
Sezónní benefity – vitamínové balíčky, ovocné balíčky, vánoční dárky, firemní akce
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Výborné PC dovednosti a MS Office
výhodou znalost SAP, S4H – schvalovací modul FIS, znalost UNISONO
Komunikace v jazyce anglickém
Efektivní rozvoj vztahů mezi společností a externími zákazníky
Přesnost a organizovanost, zdvořilost
Proaktivní přístup, iniciativa k řešení problémů
Vynikající prezentace
Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa, Management
Lokality: Stříbro
Zdroj nabídky: Dobrá práce