Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, příspěvkovou organizaci, která se zaměřuje na oblast architektury, urbanizmu, rozvoje, tvorby a správy města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Ředitel/ka sekce informačních a komunikačních technologií.
Náplň práce:
* Stanovení a implementace strategie řešení ICT v rámci organizace na základě celkové strategie společnosti
* Zpracování a implementace optimálního systému řízení ICT a jeho zakomponování do celkového systému řízení společnosti
* Strategické, taktické a operativní řízení ICT dle managementem schválné strategie společnosti
* Odpovědnost za splnění stanovených cílů vyplývajících ze schválené strategie
* Příprava a odpovědnost za plnění ročních plánů práce ICT
* Příprava a odpovědnost za plnění rozpočtu ICT
* Řízení dodavatelů služeb a ICT technologií, odpovědnost za plnění sjednaných SLA
* Plánování rozvoje ICT v souladu se strategií ICT a strategií organizace
* Zajištění funkčnosti informačních systémů a plnění interních požadavků a potřeb
* Příprava a aktualizace interních směrnic ohledně provozu a rozvoje ICT
* Odpovědnost za provoz bezpečnosti a rizik v oblasti ICT
* Sledování a analýza vývoje a nových trendů v oblasti ICT, jejich využití pro aktualizaci strategie ICT
* Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání technického směru se zaměřením na ICT
* Minimálně 5 let praxe ve vedoucích funkcích v oboru ICT (vedoucí ICT, vedoucí týmu, projektový manažer)
* Zkušenosti s vedením projektů v oblasti implementace informačních systémů, řízení provozu a podpory informačních systémů nebo řízení systému jakosti, či bezpečnosti IS
* Zkušenosti s provozem podnikových informačních systémů
* Zkušenosti se systémy řízení provozu a podpory uživatelů
* Zkušenosti se systémy řízení jakosti, či bezpečnosti IS
* Přehled v oblastech podnikových informačních systémů, infrastruktury ICT, bezpečnostních technologiích
* Schopnost strategického myšlení, formulace strategií a jejich prosazování
* Organizační schopnosti, schopnost vedení týmu, motivace podřízených zaměstnanců
* Spolehlivost, odolnost v zátěži, schopnost řešit krizové situace
* Komunikativnost
* Znalost AJ (postačí pasivní)
Nabízíme:
* Plný pracovní úvazek
* Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, v platové třídě 13 + příplatek za vedení, odpovídající osobní příplatek
* 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 sick days), příležitost odborného a osobního rozvoje, jazykové kurzy
* Služební mobilní telefon a notebook
* Možnost vytvářet podporu vzniku klíčových koncepcí a rozvojových projektů hlavního města Prahy a utvářet tak budoucí obraz hlavního města státu.
* Místo výkonu práce: Praha 2 – Karlovo náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.