Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která patří dlouhodobě na českém trhu mezi největší poskytovatele služeb, řešení v oblasti virtualizace a správy privátních cloudů, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technická podpora.
Vaše náplň práce bude spočívat ve 2 oblastech:
* Správa o sítě zákazníků v lokalitách zákazníka – firma má na starosti kompletní IT ve firmách a institucích, kam budete pravidelně docházet a podílet se na lokální správě
* Správa virtuálních serverů zákazníků v datacentru – budete v kanceláři na helpdesku a dle požadavků či pravidelných činností budete řešit úkony na virtuálních serverech jednotlivých zákazníků
Jedná se o velmi aktivní komunikaci s koncovými uživateli výpočetní techniky, proto je velmi důležité mít dobré komunikační schopnosti a um vše srozumitelně vysvětlit.
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (IT oblasti výhodou)
* Praxi na obdobné pozici
* Dobrá znalost administrace operačních systémů a základních aplikací na platformě Microsoft na úrovni pracovních stanic
* Znalost administrace serverových řešení Windows (základní administrace – správa uživatelů, souborové služby, nastavení politik apod.)
* Základní síťové znalosti (základy routování, technologie Wi-Fi apod.)
* Pečlivost, spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
* Řidičský průkaz sk. B
Výhodou pak bude:
* Alespoň částečná znalost prostředí iOS
* Znalost práce s virtualizací KVM
* Pokročilé technologie společnosti Microsoft (SQL, Exchange či SahePoint technologie)
* Linuxové prostředí (různé technologie na platformách Linux)
* A spoustu dalších technologií (HW servery, profesionální datacentrum, bezpečnost)
Nabízíme:
* Práce ve stabilní společnosti s malým kolektivem pohodových lidí
* Příjemné a klidné prostředí v nových kancelářích
* Možnost se posouvat ve znalostech technologií (řešení nejmodernějších trendů na kombinaci OpenSource a Korporátních řešení)
* Možnost spolupráce na HPP, příp. IČO
* Plat 30 – 40 000 Kč (dle zkušeností), po zapracování až 45 000 Kč
* Profesní rozvoj a vzdělávání, interní školení
* Flexibilní pracovní dobu a možnost home-office
* Nástup možný ihned/ dle domluvy
* Kanceláře: Popůvky u Brna
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.