Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Účast na poradách projektového týmu – získávání a předávání informací o novém projektu,
vytváření interního nákupního plánu pro nový projekt a sledování dodržování jednotlivých nákupních aktivit (včasné dodávky materiálu pro trialovou výrobu, příprava seznamu klíčových dílů, dodání PPAPové dokumentace dílů, zaplánování trialů, plné nakódování položek kusovníku, apod.),
kalkulace materiálových nákladů, spolupráce s oddělením vývoje při implementaci nových komponent, spolupráce s oddělením strategického nákupu při výběru a schvalování dodavatelů a nových komponent, reportování a prezentace aktuálního stavu nákupních aktivit pro nové projekty ostatním oddělením
Jiné výhody
Mzda odpovídající nárokům na pozici, flexibilní pracovní doba, velká škála firemních benefitů, aktivní využití angličtiny, seznámení se s nejmodernějšími výrobními technologiemi a možnost dalšího profesního růstu v rámci mezinárodní korporace