Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Mzda: 20 000–25 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku, která nám pomůže s administrativou a s péčí o naše stávající klienty. Nepotřebuješ předchozí zkušenosti, pouze chuť poznávat nové věci. Vše potřebné tě naučíme! :) Jedná se o velice zajímavou a důležitou pozici na které dochází ke každodennímu kontaktu se zákazníky zejména v oblasti evidence faktur a objednávek. Součástí práce je také zřizování webhostingů, správa domén a přímé zpracování základních požadavků.
Co tě u nás čeká?
- Zajišťování komunikace se zákazníky po telefonu a emailem v oblasti objednávek.
- Zpracování faktur a komunikace s klienty ohledně fakturace, spolupráce s externí účetní.
- Zpracování požadavků, správa domén a webhostingů.
- Zpracování interních dokumentů.
Jiné výhody
- Mzdu až 25 000 Kč - dle výše tvého úvazku a výše provizí.
- Samozřejmostí je firemní telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely.
- Možnost firemního bydlení za náklady.
- Nepracujeme u pásu, ale máme volnou pracovní dobu, během které ti dáme prostor na vyřízení osobních záležitostí.
- 30 dní Home office, pokud se ti nebude chtít do práce.
- 3 dny Sick days, pokud tě přepadne rýmička.
- Pokud máš zájem, můžeme ti platit životní pojištění a spoření.
- Vzdělávání je základ - vyber si odborná školení v hodnotě 5 000 Kč dle libosti.
- Pravidelné firemní akce pro utužení kolektivu jsou samozřejmostí, u nás najdeš jen fajn kolegy, se kterými je sranda.