Místo práce: Kolín (informace o místu práce: Kolín)
Mzda: 60000 - 100000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
řeší zákaznické reklamace – předává informace o reklamaci do dotčeného procesu
zajišťuje komunikaci a výměnu informací se zákaznickým servisem kvality (AQM, CQW)
vypracovává požadavek na analýzu, definuje a koordinuje okamžitá, krátkodobá a dlouhodobá nápravná opatření, koordinuje přípravu 8-D reportů
zpracovává přehled a zprávy o kvalitativních výsledcích u zákazníka
podílí se na kontinuálním zlepšování výrobní kvality – dohlíží nad plněním nápravných opatření a vyhodnocuje jejich účinnost, spolupracuje převážně s výrobním úsekem
provádí revizi kontrolních plánů dle interní chybovosti a na základě interních / zákaznických reklamací
spolupracuje s vývojovým týmem před předáním projektu do sériové výroby (spoluodsouhlasení limitních vzorků, vyhodnocování firewalů před SOP apod.)
zastupuje APU managera závodu Kolín v době jeho nepřítomnosti
zastupuje pozici Servis kvality pro zákazníka Toyota (CQW) v době nepřítomnosti
spolupracuje při řešení výrobních problémů
účastní se 3P meetingů
účastní se při zpracování FMEA, kontrolních plánů a pracovních instrukcí
připravuje a účastní se zákaznických auditů
zpracovává Lesson learnt card na základě řešení reklamací
řídí a eviduje validace výrobků v sérii
účastní se procesních auditů na svěřených projektech
školí zaměstnance provádějící výstupní kontrolu na výrobních linkách
vytváří pracovní postupy pro výstupní kontrolu, rozjezd výroby, FW, výrobkové audity
zajišťuje třídění (u zákazníka, ve Společnosti aj.), dle požadavků
Jiné výhody
zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci ve významné výrobní společnosti
nadstandardní zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, Sick-days, 13. a 14. plat, roční bonus, příspěvky na penzijní a životní pojištění, volné čerpání příspěvků na kulturní a zdravotní potřeby aj.)
možnost vzdělávání a profesního růstu
Lokalita pracoviště: Kolín
Termín nástupu: ihned / dohodou