Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jako Specialista/Specialistka zákaznického servisu se stanete součástí týmu, který pečuje o firemní zákazníky (B2B) = dopravné a logistické společnosti.
Budete tedy zodpovědný/á za:
Komunikaci se zákazníky – přes e-maily, telefonicky (pasivní linka)
Poskytování informací, zodpovězení dotazů, řešení problémů
Administrativa
Spolupráci s jinými firemními odděleními
Práci s firemními systémy
Jiné výhody
HPP, smlouvu na dobu neurčitou
Nástup dle Vašich možností
Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnu dovolené
3 sick days
Kafeterii (s výběrem benefitů dle Vašich preferencí – stravenky, karta MultiSport, příspěvek na pojištění atd.)
Relaxační místnosti, terasu, stojany na kola
Firemní restauraci
Občerstvení na pracovišti
Kurzy, školení a výuku jazyků
Žádný striktní dress code
Dog friendly office
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.