Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komunikace se stávajícími klienty (dopravními společnostmi) prostřednictvím telefonu, příp. e-mailu (nejedná se o práci obchodníka v terénu, ale také se nejedná o žádné „call centrum“; komunikovat prostřednictvím telefonu budete cca 2 hodiny denně)
Péče o stávající klienty
Prodej firemních produktů stávajícím klientům (mezi firemní produkty patří např.: palivové karty, pohonné hmoty, mýtné služby atd.) & tvorbu obchodních nabídek „na míru“
Spolupráce s obchodníky v terénu, podporou obchodu, ale i jinými firemními odděleními
Vyhledávání nových klientů a jejich oslovení (jedná se o občasnou záležitost, protože společnost má samostatný tým, který se věnuje výlučně akvizicím)
Sledování situace na trhu a monitoring konkurence
Jiné výhody
HPP, nástup dle Vašich možností
Fixní mzdu dle Vašich zkušeností + bonusy
Rozmanitou práci v příjemném pracovním prostředí
Spolupráci s obchodníky v terénu, podporou obchodu a společné sdílení KPIs (obchodní tým = agilní tým)
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnu dovolené
3 sick days
Kafeterii (s výběrem benefitů dle Vašich preferencí – stravenky, karta MultiSport, příspěvek na pojištění atd.)
Relaxační místnosti, terasu, stojany na kola
Firemní restauraci
Občerstvení na pracovišti
Kurzy, školení a výuku jazyků
Žádný striktní dress code
Dog friendly office
Moderní kancelář v Praze
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.