Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náš skvělý klient, úspěšná advokátní společnost, rozšiřuje svůj administrativní tým o Recepční, jelikož současná kolegyně z recepce se interně přesouvá na jinou pozici.
–Zajištění hladkého chodu recepce, péče o návštěvy
–Přijímání a předávání vzkazů, vyřizování telefonátu, emailů
–Zajištění konferenčních místností, objednávání občerstvení na jednání
–Podpora při organizaci obchodních jednání a klientských akcí
–Zopovědnost za čistotu a fungování kuchyněk v celé budově
–Zajišťování ubytování, taxi, různých typů rezervací
–Ad-hoc administrativní úkoly
Jiné výhody
–Nástup dle Vašich možností, ideálně ihned
–Smlouva na dobu určitou – 1 rok, následné prodloužení
–4 sick days
–2 dny osobního volna
–25 dní dovolené
–Stravenky v hodnotě 150 Kč
–Týmové akcie (teambuildingy, večírky…)
–MultiSport Card
–Pracovní doba: 8:30 – 17:00
–Kancelář v centru Prahy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.