Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která pro své zákazníky zprostředkovává virtuální sídla, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodní podpora.
Vaše náplň práce:
* Komunikace s klienty, vyřizování jejich poptávek a zasílání nabídek
* Příprava potřebných dokumentů (uzavírání smluv o poskytování obchodní adresy, vystavování souhlasů s umístněním sídla společnosti klientů, přebírání plateb v hotovosti od klientů)
* Příprava měsíčních akcí pro klienty
* Správa a aktualizace dat v interním systému klientů
* Další operativní náležitosti (komunikace u notáře, u soudu apod.)
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti na administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (občasná komunikace s anglicky hovořícími klienty)
* Reprezentativní vystupování a komunikativnost
* Dobrá znalost práce na PC (interní systém, internet, MS Office)
* Samostatnost, pečlivost, zodpovědný přístup k práci
Nabízíme:
* Práce na HPP, plný úvazek
* Nástupní plat 25 – 35 000 Kč (dle Vašich zkušeností), možnost navýšení po zapracování
* Notebook, telefon
* Další firemní benefity k individuální diskusi
* Kanceláře: Praha 1 – bezproblémové placené parkování u kanceláře
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.