Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Správa/administrace firemních systémů (udržování, ale i vymýšlení různých „zlepšováků“) = jedná se o systémy správy CS požadavků, tiketů, IVR (tel. ústředna), voicebot, chatbot a další
Pravidelný monitoring dotazů v Chatbotovi a aktualizace jeho nastavení
Příprava podkladů pro pravidelné revize výkonnosti a kvality oddělení, ale i vyhodnocování trendů, odchylek a navrhování těch správných řešení
Spoluúčast na projektech (i zahraničních), ale i samostatné vědení projektů souvisejících se zlepšováním zákaznické zkušenosti
Spolupráce s IT oddělením
.
Jiné výhody
Příjemné pracovní prostředí, stabilní zaměstnání
Onboarding program na míru
Smlouvu na dobu neurčitou, nástup dle Vašich možností
Mzdu dle Vašich zkušeností + roční bonus
Flexibilní pracovní dobu (pevná část je od 9:00 do 14:00), home office
25 dní dovolené, 2 sick days
Měsíční příspěvek do balíčku benefitů (12 000 Kč/rok) nebo možnost si vybrat 6. týden dovolené
Stravenky v hodnotě 100 Kč
Bezplatní právní a psychologická poradna
Dárky k narozeninám, k Vánocům, výročím apod.
Multisport kartu
Příspěvek na penzijní připojištění
Firemní kancelář s možností parkování se nachází kousek od Říčan
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.