Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zabezpečení plynulého chodu recepce (recepce se nachází v patře ve kterém sedí top management firmy)
Péče o návštěvy (vedení občas navštěvují významné osobnosti, a proto je zapotřebí maximální důvěryhodnost z Vaší strany)
Organizace schůzek (online, osobních), rezervace zasedacích místností, příprava občerstvení
Správa došlé a odchozí pošty, kurýrních zásilek, objednávání taxi
Administrativní a organizační podpora top managementu společnosti (3 osoby) ve spolupráci s jejich asistentkami
Příprava podkladů, formálních dokumentů (i v anglickém jazyce), překlady
Vyúčtování služebních cest, záloh na office výdaje
Spolupráce s jinými firemními odděleními (HR, účtárna atd.)
Ad-hoc administrativní úkoly
Jiné výhody
HPP, smlouvu na dobu neurčitou
Výborné finanční ohodnocení + roční bonus
25 dní dovolené
Výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
Program nadstandardní zdravotní péče
Příspěvek na dotované stravování ve firemní restauraci
Příspěvek na penzijní připojištění
Moderní firemní fitness, MultiSport kartu
Firemní akce, teambuildingy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.