Office assistant (m/ž) - prestižní firma, příležitost

Nabídka pracovní pozice od 28. 3. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zabezpečení plynulého chodu recepce (recepce se nachází v patře ve kterém sedí top management firmy)
Péče o návštěvy (vedení občas navštěvují významné osobnosti, a proto je zapotřebí maximální důvěryhodnost z Vaší strany)
Organizace schůzek (online, osobních), rezervace zasedacích místností, příprava občerstvení
Správa došlé a odchozí pošty, kurýrních zásilek, objednávání taxi
Administrativní a organizační podpora top managementu společnosti (3 osoby) ve spolupráci s jejich asistentkami
Příprava podkladů, formálních dokumentů (i v anglickém jazyce), překlady
Vyúčtování služebních cest, záloh na office výdaje 
Spolupráce s jinými firemními odděleními (HR, účtárna atd.)
Ad-hoc administrativní úkoly

Jiné výhody

HPP, smlouvu na dobu neurčitou
Výborné finanční ohodnocení + roční bonus
25 dní dovolené
Výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
Program nadstandardní zdravotní péče
Příspěvek na dotované stravování ve firemní restauraci
Příspěvek na penzijní připojištění
Moderní firemní fitness, MultiSport kartu
Firemní akce, teambuildingy


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Náš klient, prestižní investiční společnost, momentálně rozšiřuje svůj administrativní tým a hledá nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí plynulý chod recepce i samotného patra, ve kterém sedí top management společnosti.
Pro našeho klienta je tato pozice velmi důležitá. Proto hledáme zodpovědného člověka, který zvládne různorodou administrativní agendu a dokáže poskytnout profesionální zákaznický servis pro management, ale také jejich návštěvy.

Máte relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy
Vaše angličtina je na pokročilé úrovni 
Ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni
Jste samostatná, zodpovědná a důvěryhodná osoba
Máte skvělé organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP

Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem...více

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

I za tohle můžete dostat výpověď. Případy, které potvrdil soud

Kdy možné dát výpověď zaměstnankyni, která tráví část pracovní doby na internetových seznamkách?...více

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V polovině neotevřených datovek je vzkaz od exekutora či finančního úřadu

V každé druhé dosud neotevřené datové schránce se nachází dopis od finančního úřadu nebo...více

Partners Financial Services